Krispiim16 kbradmrbs bence bu kadar masraf yapma zaten anne sütü var eğer emziremezssn alırsın canım 😌
Ahsenveannesi Krispiim16 bencede ya ben sut sagma makinesi aldim onun biberonu var ilerde de gerek duyarsam alicam
sln35 kbradmrbs bence ikiz değilse böyle set almana gerek yok canım iki tane küçük orta boy alsan yeter 50 tl idi avent e bebekte ben oradan aldım . eğer çocuk kabul etmezse gaz olursa set elinde kalır. Bana tavsiye edenler öyle ettiği için ben aventin normal tekli aldım
SevgibiR Ahsenveannesi ben aldım öle büyük alışveriş yapıyorduk o zaman ne bulursam aldık bebeğe 👻 eşim de alalım bunu işte lazım dedi öle aldık alsan da bişi olmaz iki sene kullanılıyor ztn biberonlar en az iki tane lazim ztn mama ve su için
Devran Ben eczaneden aldım avent 2 li emzik 1 biberon pişik kremi bepantol anne sütü saklama poşeti hepsi 165 tl tuttu biberon da küçük vea orta almadım büyük aldım bilerek
Bsrakzmn kbradmrbs bende ondan aldım yine avent ayıcıklı emziklerinden aldım birde sorduğum herkes memnun aventten
Ahsenveannesi SevgibiR iste zaten yenidogan biberonu bir tane var sonrada ek gidaya gecince alirim belki hediye falan da gelir dedim
Arzymn kbradmrbs avent emziği tavsiye ederim ama sothie almayın, ağır olduğu için bebekler tutamıyor, ben boşa aldım ve çoğu kişiden aynı şeyi duydum, biberon da hem avent hem dr browns almıştım, avent akıtıyor içerken, dr browns u tavsiye ederim