kelebegim Kizlar 8 haftalik olduk ikiz gebelik 4.haftadan beri sürekli kahverengi pembe arada kırmızı leke geliyor doktorum progestan duphaston ve primolut iğne verdi fakat hala oluyor varmi başına böyle bjsey gelen ne zman geçer sıkıntı olur mu
dika kelebegim benim ki de öyle 6 haftalık dı başladı 8+5 im haylada devam ediyor doktorum 3 aylığa kadar devam eder diyor bazen daha uzun da sureni varmış bana progestan fitili verdi onu kullanıyorum birde coraspirin o fitili 36 haftalıga kadar kullanmamı söyledi bende çok sıkıldım artık o pembe lekeden ayakta 5 dakikadan fazla kalayım hemen geliyor ve bu korku beni bitirdi artık hiçbir yere gidesim gelmiyor
kelebegim dika aynen benimde öyle Bi tane de 6 yaşında kızım var sürekli yatmam mümkün olmuyor ama her lavaboya gittiğimde korkuyla giriyorum
dika kelebegim haklısınız sizin ki daha zor bir çocuk olunca Allah yardımcınız olsun sizin ki neyden kaynaklı oldu acaba bu leke benim düşük riskim var diye böyle oluyor
kelebegim dika bilmiyorum en son doktor kontrolünde olabilir bazı gebeliklerde eskiden kalan kanama olabilir dedi yogunlasmadikdan sonra korkulacak bjsey yok dedi ama insan yinede tedirgin oluyorum düşük riski var demedi
dika kelebegim anladım herkese farklı şeyler diyorlar sanırım benim rahmim de perde var diye öyle dedi ailemin yanına bile gidemedim bayrama korkudan birşey olacak diye ilk gebeliğim zorunlu kürtaj oldum bu yüzden bunda çok korkuyorum