11 hafta gebeyim dikkat etmem gerektiği için hep evdeyim yaşadığımız yer aşırı sıcak eşim yoğun çalışıyor vs vs. bebeğim için sorunları göz aradı ediyorum içime atıyorum ama artık ara ara ağlama krizi ve stres olarak bana dönüyor bu bebeğim için sakıncalı olur mu acaba