Sumeyra67 Merhaba Ben 31 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri genelde alt karın bölgesinde daha çok hissediliyor bu normal mi ? Tecrübelerinize ihtiyacım var güzel anne adayları 😘
Nurglsari Sumeyra67 benimde genelde sol kasıpımın o tarafta oluyor benek em son yukardaydı aşşağımı indi diye bakıyom oda değil 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Baycam Sumeyra67 çok normal bacağı veya eli oradadır benımde öyleydi doktora söyledim bacakları orda demişti
Gizem9688 Benim de öyle 3 4 gündür yine asagida. Bazen cikiyo yukari cok keyifli. Ama asagi donunce tadim kaciyo