Berfincicek Kizlar tam 15+2 günlük hamileyim,bel ve kasık ağrılarım arttı derken bugün ishalle uyandım ve aşırı mide yanmalarım var. Normal midir ne yapmam gerek endişelendim doğrusu
Eminemalinnn Berfincicek ben 16 haftaligim bende de bel ve kasik agrisi fazla şişkinliğim var ekstradan hatta dün gece sancidan kivraniyordum tabi gaz sancısı ve mide ağrısı 4. Aya girdim gireli halim böyle doktorunuza danışın isterseniz. Ama kanama alanım varmış kontrolumde öğrendim yeni bir kanama alanım var ama bebek iyi bir hafta önde hatta korkmayın inş. Birsey yoktur. Bende kabizim keşke ishal olsam da bağırsaklarım bosalsa diyorum.😅 normalde kabız olmayan ben baya baya 4 güne ancak çıkabiliyorum
Bhrdnz Merhaba bende 17 oldum hala yaşıyorum doktorum normal demişti endişelenmeyin ama içinize sinmezse doktorunuza sorun
Berfincicek Eminemalinnn benimde bebişim ultrasonda bir hafta önde :))) kanama falan yok şükür ama hamile kaldığımdan beri vajinal akıntı var renksiz kokusuz o devam ediyor. Başından beri kabızdım durup dururken ishal olunca korktum. Maalesef tansiyon da var ilaç kullanıyorum işler karışık yani 😅 1 Temmuz da kontrolüm var bakalımmm hocam izinde
Eminemalinnn Berfincicek bende de tansiyondan suphelendiler idrarda protein çıkınca ilaç kullanmiyorum tansiyon takibi yaptırıyorum şu an için. Korkma ishal belki yediğin birsey dokunmuştur.
Eminemalinnn melismom1 evet bir haftadır kullanıyorum. Bazen kaçamak oluyor bulantı yapıyor kullanmaya çalışıyorum 😅