mrv2505 oğlum ilk 2 ay emdi sadece, sütüm çok azdı. Örneğin 60cc mama hazırlayacaksam 30cc sütüm varsa 30cc de su koyup o şekilde mamayla tamamlıyordum doktorum bir probşem olmayacağını söylemişti. Ama su yerine anne sütü kullanılmıyor onu kastediyorsanız