beybiss 10 gündür çok kötü baş dönmesi yaşıyorum.Bu gün daha da şiddetlendi hamilelikle alakalımı.?doktoruma söylemelimiyim sizce.?Benim gibi hamileyken baş dönmesi yaşayan varmı.?
Yellowwolf beybiss hamilelik ile alakalı bir durumdur, doktorunuza sorun kan testinize baktırın, demir eksikliği veyahut tansiyon kaynaklı olabiliyor gebelikte..
Satisati beybiss gebelik kan basıncı yükseliyor o nedenle sürekli basınız dönüyor olabilir demir eksikliği de olabilir bir kn tahlili verin isterseniz gebeliğin ilk ve orta dönemlerinde sık oluyor genellikle baş dönmesi
beybiss Yellowwolf 1 saat once tansiyonumu ölçtürdüm çok düşmüş dediler 1 hafta öncesinde de başım dönüyordu ölçtürdüğümde normal dediler.Yani tansiyonum normal olduğu zamanda yaşıyorum bu durumu 🥲
Yellowwolf beybiss dediğim gibi bir kan testi yaptırın ve doktorunuza muhakkak danışın. Ayağa birden kalkmamaya özen gösterin (ben uzunca süre uzandığımda birden kalktığımda falan baş dönmesi yaşıyordum) yavaş hareket edin..