Bahar2210 off kafam çok karışıyor bugün mağazaya gittim lc waikikiden 2li zıbın aldım biri 0 3 askılı diğeri 3 6 askılı kara kara düşündüm ben bunlardan kaçar tane alıcam acaba hiç giydiremediğim olur mu acaba bebek kilolu, uzun boylu mu olur. Ya aldıklarım olmazsa bebeğe falan ya yetmezse. Bunları düşündüğümden doğru düzgün elim de gitmiyor gibi oluyor ama bakalım.
Hiç kolay değilmiş bu ilk bebekte yeni doğan alışverişi. Allah ilk bebek alışverişini yapacak olan annelere gerçekten kolaylık versin. Çok zor iş.