gamzedeniztokak kizlar 17. hftamdayim ve surekli kasik agrisi ve sirt agrisi cekiyorum her sabah 5 te kalkiyorum agrilarim yuzunden ne yapicam bilmiyorum doktora sordum normal diyor ama acisinida kaldirmak gercekten cok zor varmi basina gelen 😒
Dilommm Rahim buyuyir bu haftalarda normal hepimizin basina geliyor aydan aya farklilik gosteriyir gun
031965 Kasığı ağrımayan yoktur herhalde 🤷🏻♀️ Rahim büyüyor, vücut kendini gittikçe büyüyen bir bebeğe adapte ediyor bel kemiğimiz çatı kemiğimiz leğen kemiğimiz falan filan hepsi doğal olarak ağrıyo yavaş yavaş. Kramp da çok giriyor zamanla alışıyosun ya da geçiyor azalıyor.
Beyazzz Bende 19 haftalığım babada oluyor ama sabredeceğiz çünkü bebekler dahada büyüdükçe bu sancılar olacak