kar_kristali DENIZ_55 Herşey vakti ve zamanını bekliyor🥰inşallah vaktidir ve tez zamanda olur bebeğiniz. Her ay aman oldumu olacakmı diye stres yapma. Ne zaman rahat davranırsan o zaman oluyor inan. İnşallah sende tadarsın annelik duygusunu. 🌺
DENIZ_55 kar_kristali Amin inşallah yoo takmıyorum hayırlısı neyse o olsun sadece rüyamda bebek gordummu etkileniyorum yoksa normalde hayatin akışına bıraktım nasip varsa olur