Nurbl ya bizde çocuk düşündüğümüz de geçen aydı yani mayısta başladık ama insanoğlu işte hemen olsun istiyor.Dhaa çok yeni ve bu kadar üzülüyorum kendime kızdım yıllarca bekleyenler var yanıp tutuşanlar var evlat hasretiyle 😔 Rabbim aratmasın inşallah hayırlı evlatlar nasip olsun hepimize 👼