Merhaba benim nat 2 temmuz. Telefonda ki uygulamaya gore 6-7 gün önce yumurtlama günümdü herhangi bir belirti olmadı. Ama iki gündür basım çok ağrıyor sadece tek tarafı ve adet migreni var bende. Adet olduğumda böyle ağrıyor. Acaba yumurtlama dönemim şuan olabilir mi adet migreniyle aynı belirtiyi veriyor olabilir mi? Geçen ay da böyle çok ağrı oldu çünkü. Sadece parol içiyorum bişey varsa sorun olmasın diye ama sabah içsem akşama yine başlıyor ağrı .