İlk hamileliğimde 35. Haftada kolestaz nedeniyle erken doğum yapmıştım 😔 2. Kızıma hamileyim ve 35+2 deyiz yine kaşıntılarım başladı 😭😭 psikolojik olduğunu düşünüyordum ama maalesef ki değil gibi duruyor tüm belirtiler kolestazı gösteriyor 😔 çok mutsuzum bu yüzden korktuğum başıma geldi 😭😭 İlk kızım küvezde kalmıştı bundada ayrı kalacağız diye çok korkuyorum 😔