Kuzey_Oyku_61 Merhaba hanımlar 3. Çocuğuma hamileyim. 37 haftalık oluyorum doğuma az bir süre kaldı acaba 3. Doğum daha mı kolay oluyor süreç nasıl ilerliyor biraz tedirginim tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum
RedFlower Kuzey_Oyku_61 bende 3 cüye hamileyim 36 haftalık. Normal doğummu seninki. Benim ikinci zor olmuştu 3 cüde nasıl olur bende meraktayım az kaldı.
Dudu123 Kuzey_Oyku_61 3.sezeryanimi oldum en şiddetli agriyi yaşadım zor toparlandim doktorum 3.kez olduğu için daha zor olduğunu söyledi sizin normal mi olacak
Mommmmy İkiye bakan üçe gerçekten daha kolay mı bakıyor onuda söylesinler 😅 ikinciye hamileyim ama üçüde istiyorum bizi bi aydınlatsınlar
Kuzey_Oyku_61 Mommmmy 😂😂😂 çok mantıklı bir soru olmuş gerçekten bakalım tecrübeli anneler ne diyecek😂
Kuzey_Oyku_61 RedFlower 2 RedFlower evet 2side normal doğum olmuştu 1. Suni sancıyla olmuştu çok zorlanmıştım 2.si kendi sancımla olmuştu daha rahattım. Ama bunda sanki hiç doğum yapmamış gibi stresli ve tedirginim 😂 Rabbim sağ Salim hayırla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah🤲🏼
RedFlower Kuzey_Oyku_61 valla bende öyleyim çünkü süreci biliyoruz sancıyı yaşadıklarımızı biliyoruz ister istemez stres oluyo insan. Kolay olacak diye kendimi motive etmeye çalışıyorum ama bakalım sancıyı evde çekeceğim ama bu sefer ondan ders aldım😀