Nigaribra Bebeğim 12 günlük oldu göbek bağı hala düşmedi. Üst kısmı kuru gibi alt kısmı kurumuyor. Doktor doğduğundan beri birşey sürmemiz gerektiğini söylemedi. Sizin bebeklerde kaç güne düştü? Bir şey sürdünüz mü? Yoksa kendiliğinden düştü mü?
Satisati Nigaribra dört yada beş günde düştü bebeğim doğduktan sonra yoğun bakıma alındı göbek bağı için Crystalin Sprey bunu almamızı istediler oraya sürmek için bu süreyi kullandılar kan gelmemesine dikkat edin