HKC Merhaba 15 haftalık hamileyim. Normal ayakta dururken birden akıntım oldu. Farkedilir şekildeydi direkt lavaboya gittim. Kan vs yok. Şuan panikle anlatabildim mi bilmiyorum ama idarımı tutamamış gibiydi normal mi ilk hamileliğim panik yaptım.
Btlshnnn HKC normal canım benim de oluyor ara ara su sandım hatta doktorum dedi su değil suyu zaten az bu haftalarda gelse anlarsın o akıntı normal dedi rahim büyüdükçe olur dedi 16+2 olduk 13 haftamdan beri hep oluyor bende