GuzelMelegimm canım biz 38 haftalık oluyoruz yarın 2.750 gram. Hep önden gidiyordu sonra kilo alımı birden yavaşladı. Yarın doğumum olacak. Doktor içerde büyümüyorsa alalım dışarda büyüsün dedi. Ben de küvez konusunda endişeliydim, doktorumla paylaştım. Doktorum kilo ile bir alakası olmadığını 4 kilo doğan bebek bile küveze girebilir dedi. Küvezin veya sağlığın kilo ile bir ilgisi yok dedi. İçimi rahatlattı. Bebeğim minyon ama sağlıklı çok şükür. İçinizi ferah tutun.