1_Pandackk Artimed testleri yanıltıcı mıdır ? Kunlanan var mı çok kişide duydum gebelik varsa yok gösteriyor yoksa var gösteriyor böyle sorun yaşayan oldu mu?
RavenV 1_Pandackk Artimed ile öğrendim ben de gebeliğimi. 3+2 de hem de. Yine de imkan varsa başka marka test deneyin ben de çok duydum yalancı pozitifliği.
yasemincicekkk 1_Pandackk t1 t2 yazanlar ve mavi olanlar doğru gösteriyor artımedin . Diğerleri kesinlikle çizgi çıkartıyor gebelik olmadan .
1_Pandackk huvuuuuff yaptım hepsi silik çıkınca tereddütte kalıyorum yarın doktor kontrolüm var bakalim
1_Pandackk huvuuuuff normalde gebeliği net öğrenmek için adet gecikmesini beklemeliyiz 😂 maalesef sabırsız olduğumuz için bebeği adet olmadan önce yakalamak istiyoruz hiç ümitsiz olmayın inşallah 🙏🏻 rabbim ne eylerse güzelini eyler rabbim gönlüne göre versin inşallah ❤️
Gamze_dn 1_Pandackk vallaha canim ben hep 4 hamileligimide bu markayla ogrendim hattason gebeligimi adetime 5 gun kala bu testle ogrendim bence guzel bir test .