Edaa01 Anlayamamıştım doğumum olduğunu canım 🥴😂İlk doğumumdu 36+5 de doğdum.Doğumumdan 1 hafta önce kontrolüm vardı nstye girdim ama sancım kasılmam falan çıkmadı hiç.Doktorum bu haftalarda yalancı sancıların başlar demişti.Sabaha doğru böyle tuvalete gitme isteği duyuyordum sürekli.Daha sonra belimden başlayıp kasıklarıma doğru hafif hafif sancılarım başladı.Ben sancılarımı not ediyordum önce 20 dakika sonra 10 sonra 5 dakikaya düştü sancılarım.Yalancı sancılar dinlenince veya uzanıca geçer ama benim sancım hiç geçmedi.Sabah olunca da eşimle hastaneye gittik hani biz yalancı sancı sanıyorduk bunları hemde eşime yalancı sancı böyleyse kim bilir gerçek sancı nasıldır demiştim 😂😂Hastaneye gittiğimizde 5 cm açıklıkla yatışımı verdiler daha sonra da doğum oldu canım😂