Yelizsnsy Kızlarr öğle yemeğinden sonra karnım çok şişiyorr kabız olduğumu sanıyorum wc gitmek istiyorum gidemiyorum. Karnım büyüyo diye mi böyle hissediyorum acaba 8+5 hafta
GuzelMelegimm Yelizsnsy evet ilk 3-4 ay aşırı şişkinlik oluyor 6-7 aylık hamile gibi oluyor sonra iniyor
baharmom35 Yelizsnsy ilk zamanlar hem şişlik oluyor hem de kabızlık sonra ikside geçiyor yani ikisinde olabilir