Bures48 Kızlar bat 25 bugün erken gebelik testi yaptım ilk beşinci dakikada negatifi gördüm bi 5 dakika sonra bakmak istedim hafif çizgi gibi vardı bakar mısınız kuruma çizgisi mi illa 5 dakika içinde mi çıkmalı markası dayscomfort testin.
lilyum_ Bures48 canım testin arkasını okudun mu? Mesela ben hep prodoctor yapıyorum 30dk sonra çıkan cizgiyi dikkate almayın diyor. Eğer öyle bir sey yazıyorsa hayırlı olsun gebelik var. Ki bence var yarın yine de tekrar edin bence
Bade0022 Bures48 kuruma çizgisi 5 dk da olmaz kuzum yarım saat gecmesi gerek 5 dk da gördüysen pozitiftir
Rosemihra Bures48 ben 15 dakikadan sonra öğrendim testlerle . Öyle hemen kuruma çizgisi çıkmıyor. Gebe olabilirsin . Hatta kuruma çizgisi kolay kolay çıkmaz
Ayshababy Bures48 5 dakika icinde cikan sonuç dogurudur canım 10 dakikadan sonra kuruma cizgisi olur bitane daha yap bence vardir 5 dakika icinde ciktiysa
Bures48  Test ilk 5 dakikada bu şekildeydi @Ebruebos  Beş dakikadan sonra bu şekildeydi
Lalemmm12 Bures48 hayalet çizgi canım var. bende çok çok silik ile öğrenmiştim ama kaset testler daha iyi geliyor bana
lilyum_ Bures48 evet ben sayfanıza girip baktım. Görünürde cizgi var ben gebelik olduğunu düşünüyorum yarın testi tekrarlayın varsa koyulasma olur. Ama bu sefer zaman tutun yarım saat bekleyin testin başında
Bures48 lilyum_ Yok yarım saat geçmedi ilk Beş dakikada ilk resimdeki gibiydi 10. Dakikada 2. Resimdeki gibi oldu elimde başka erken gebelik yok kaset test var yarın erken gebelik alıp tekrar yapacağım
Ayshababy Bures48 canım bu predictor heralde onda 30dk sonra gecersiz olur ama kuruma cizgisi cikmiyor predictorda