HelloooMomy Eşim Umay olsun istiyor ama benim nedense içime hiç sinmedi anlam olarakta isim olarakta. Siz ne düşünüyorsunuz? Bir de varsa söylenmesi hoş ve anlamı güzel isimler önerilere açığım ❤️🙏🏻
Basakk98 HelloooMomy benimde eşim Umay ı çok istiyordu kırılmasın diye Umay Ela olsun demiştim gerçi bizimki erkek şimdi de erkek ismi bulamıyoruz 😄