Benimde son 98 cnm 4. Olacak inşallah. sürpriz olduğu için başta psikolojik olarak çok zorlanmistim ama alıştım aynen dediğin gibi sanki ilk çocuğum.sabrim gelmiyor ki zaman geçsin hayırlısı ile doğurayim. Sıcaklarla ve çocuklarla çok zor geçiyor desem yeridir.