Mirhas33 kendime tam doktor bulamadım bende üniversite hastanesine gidiyordum orada da asistanlar oluyor zaten ama iyilerdi, daha sonra sehir Hastanesi’ne devam etmeye karar verdim perinatoloji doktoru orada olduğu için, detaylıya oraya gitmiştim çok memnun kalmıştım perinattan ama orada devam etmek nasıp olmadı, memlekete gittiğimizde acil serklaj olmak durumunda kaldım ve orada ailelerde kaldım doğumum orada oldu o yüzden buradaki doktorlar hakkında kesin olarak bilgim yok 🥲
Ama şehir Hastanesi’nde Hümeyra hanımdi sanırım o doktor çok iyi deniliyor bir türlü randevu denk getirip gidememistim 🥲