Hulo2105 E_nine eğer alınması gerekse 37 den sonra alınır. Ama normal sezeryan günü 38-39 hafta arası oluyor.
Zehra_ulgr3838 E_nine genelde 38 ile 39 arası oluyo bebekte yada annede bı anormallik olursa 37 de aliyolar sknti olmazsa 38 39 arası çünkü 39 u geçerse sancı gelip normal doğum olma riski yukseliyo o riske atmiyolar