Ddm36 başka bi ilaca geçebilirsiniz. Gnyno ferro gibi bi ilac vardi. Son aylarda buna geçip yanlış hatirlamiyosam günde 2 doz şeklinde aliyodum. Tabii doktorum recete etmişti dozunu. Serum takılma ihtimali vardi bana ama ilaçla yukseltmistik bi miktar bide erken doğum olduğu için seruma gerek kalmamisti. Kullanan bi kaç arkadaş vardi. Takribi 1 ay sonrasına doğru serum yukseltmisti ama oda çok çok az bi miktardi. Herkeste aynı etkiyi yaratmiyordur.