4-5 gündür kaşıntı sıkayetim vardı acile gittim uyuz bulaşılmış dedi doktor losyon yazdı maalesef ki bu yüzyılda daha kesin bir tedavisi yok bunun daha önce yaşayan uyguladığı bir yöntem var mı bu kadar hijyene önem vermeme rağmen nasıl bulaştı bilmiyorum ama psikolojik olarak kasıntı yaralar insanı çok yoruyor her an doğumda yapabilirim bebeğime bulaşır mı korkusu gerçekten yardıma ihtiyacım var