Merhaba arkadaşlar 19. Haftadayım yaklaşık 2 haftadır tekmeleri çok net hissediyorum bugün ilk defa da elimi karnıma koyunca elimde hissettim, ilk gebeliğimde kızım çok sakindi yalnız bu bebeğim çok hareketli ve tekmeler çok asagida ciddi can yakıyor sanki her an çıkacakmış gibi. Doktora sordum zamanla yukarılara çıkacak dedi su an sanki Rahime vuruyor ama özellikle yattığımda sürekli hareket halinde. Sizinde böyle çok hareketli mi :/