Delice_zeytin Kızlar 30+5 haftalık oldum afedersiniz azar azar sıksık WC gitmekten uyuyamaz oldum zaten ödemler ağrılar uyutmuyor bide wc koşturmak sinir bozucu . Normal mi bu ? İdrar tahlili yaptırsam m ı
Satisati Delice_zeytin tabiki normal artık son dönemdesiniz bebiş büyüdü baskı yapıyor tek damla idrariniz olsa bile sanki saatlerdir sıkışık gibi olursunuz bu durumlar normal canım
Seldahilal Delice_zeytin çok normal cnm şuan ben 37+4 gece özellikle sürekli cikiyorum uyku denen bişey kalmdi zaten
bonik Delice_zeytin Yanma kaşıntı falan yoksa normal. Her gece tuvalete kalkıp saatlerce geri uyuyamıyorum. Bugün daha dışarıdayken lavobaya gittim yarım saat sonra bir daha sıkışma hissi geldi. Rahim idrar torbasına baskı yaptığı için böyle.
Delice_zeytin Seldahilal ah annelik çok zor gerçekten. Eşimin öle fosur fosur uyuduğunu görünce sinir oluyorum
Delice_zeytin bonik yok yanma ama damla damla azar azar olunca canımdan bezdirdi . Neyseki şükür diyelim hamd olsun napalım
Mhtpdrmz06 Delice_zeytin evet sağdan sola dönmek bile zorlasıyo bacagınızın arasına yastıkla destek vererek uyumaya çalışın bu sıcakta son aylar Allah yardımcınız olsun
Satisati Delice_zeytin bebek doğunca kesintisiz sekiz saat uyuduğum günleri özlemiyor değilim şimdi uyumaya çalış zor ama sen uyumayı dene çünkü bebek doğunca neredeyse hiç uyuyamiycaksin ben bir yerde okumuştum gebeliğin son haftalarında uyuyamamizin nedeni beyin bizim hamilelikten sonraki uykusuz kalacağımız zamana hazırlıyorumus diye 😅
Ebrucar Delice_zeytin gündüz akşama kadar su ihtiyacını güzel karşılayıp gece yatarken çok su icmemeye çalışıyorum. Bir kere uyanıyorum gece onda da birkaç yudum daha su içiyorum susamışsam. Sabaha kadar daha kalkmıyorum 30+1 ben de. Böyle deneyin belki çok kalkmazsiniz gece