Gaye_zeliha Ben beylikduzu devlet hastanesine gidiyorum ve sezeryan olacağım devlet hastanesine sürekli randevu alamıyorum artık 2 haftada bir alabiliyoruz aynı polikliniğe takipli olarak randevusuz gidemez miyim
Nuryzcccc Randevusuz gidip kayıt oradan actirirsaniz muayene olabilirsiniz sistem zaten 15 günden aşağısı için randevu vermiyor @Gaye_zeliha
Gaye_zeliha Nuryzcccc yani açarlar mi kayıt çünkü hastane bana uzak ve birde küçük kızım var boş boşuna gitmeyeyim.
Nuryzcccc Gaye_zeliha evet açıyorlar ben de 37+5 haftaligim ve haftalık kontrole gidiyorum aynı şekilde
Nuryzcccc Nuryzcccc yine de çok ikide kalırsanız gideceğiniz hastaneyi arayıp konuyla ilgili bilgi alabilirsiniz tabi :)