Haftanız aneztezi ile kürtaj olmanıza uygun bence doktor fitil ile normal doğum yaptırmak istiyor ve süreç açılma,kasılma vs o kadar uzun ki bu size tamamen travma olur çünkü normal doğum gibi sancı ve kasılmaların olucak. Ve bu ağrı elin boş döneceğin bir gebelik doğumu için degmez. Tecrübe ile sabittir. 20 haftalık kaybim var ve yumuşatarak anlattıkları durum tamamen normal vajinal doğum yaptiriyorlar.