İki gündür karnıma sürekli bir ağrı giriyor ve büyük tuvalete çıkma isteği oluşuyor girdiğimde de büyük tuvaletimi yapıyorum günde 4 5 hatta 6 yı da buluyor. Bu akşamda girdim canım yandı alt kısmım açıldı gibi değişik bir acıydı. Sonrasında da kasıklarıma ağırlık bindi. Yürürken rahattım ama şuanda ağırlığı çok fazla hissediyorum. Sizde de böyle mi ? Doğum habercisi mi bunlar ? 😟❤️
İkinci hamileliğim ama ilk bebeğimde bunları hiç yaşamadım bilmiyorum 😟