s_koc 3_oglan_annesi acıbademler yapıyor normal dogum ücreti alıyorlar ssvd özel ücreti yok 70 bin küsürdü
3_oglan_annesi alyamm_33 aynen birde şeyi merak ediyorum olaki sezaryen olursa ne olack ek ücret alirlarmi 🙈
alyamm_33 3_oglan_annesi iki sezeryan sonrası normal doğum yapacağım Allah nasip ederse 17.000′e anlaştık o da özel hastane doğum modası sadece bana ait olacak ben sadece olacağım ebeler ve doktorumla 70.000 ne be bilmiyorum vallahi ek ücret alır mı 😁