Zeyna27 ben öyle bir an ilk çocuk gibi düşündüm ondan dedim rahat ederdin diye. Evde başka bebiş de varmış meğer 😅 annesi sana neden ikinciyi yaptın demek kimsenin üstüne vazife değil. Allah bağışlasın, daha zaman var ama insan ağırlaşıyor zaten bilirsin ondan dedim. Rabbim kolaylık versin 🌼