Nlnmtn Kızlar merhaba sizde oluyor mu bilmiyorum ben iki haftadır vajina sağ kısmında özellikle batma yanma ağrı çok yaşıyorum başlarda hareket ederken yasuyodum şimdi bazen sürdüğüm yerde de sızı oluyor biraz yurusem otursam sonra kalkarken aşırı zorlanıyorum bunu yaşayan var mı yalnız miyim
gulsenmstf Nlnmtn bu bende de var ya oturamiyorum ben bile yatıyorum otursam kalksam zulüm geliyo evde pişik olmuş gbi yuruyorum sağ sol donemiyorum yatakda 😪
Eceninannesii Nlnmtn bende 34.haftamda doktoruma sordum kasık ağrılarım başladı ,özellikle tam alt kısımda …Olacak okadar 34.haftandasın dedi ,bebeğe baktı bi sıkıntı görmedi …Dinlenince geçiyor ,ama ayakta çok kalınca artıyor maalesef
Mkbselisa Nlnmtn benzer bir sorun yaşadım 33. Haftam da belim de ağrıyor du alttan muayene yaptılar enfeksiyon çıktı
Nlnmtn AishaIbrahimli iki gün önce gittim doktor bebek ters demişti ağrımi sordum magnezyum kullan dedi kanama yoksa sorun yok dedi ama çok ağrı var sağa sola donemiyorum resmen
Gulhan_6778 Kendinizi yormamanız gerekiyor bol bol dinlenmek birde idrar yolu enfeksiyonu olabilir bende sıkıntıyı yaşamıştım çünkü Rabbim şifa versin sağlıcakla kucagımıza alalım bebişlerimizi 🤲
Nlnmtn Gulhan_6778 amin inşallah tahlil yaptı bakteri çıktı idrarda ama çok az dedi bol bol su iç demişti inşallah sağlıkla gelsin de bebisler çekiyoruz
Nlnmtn gulsenmstf aynen öyle benim de çok ağrı oluyo dinleniyorum da yani çok bişey de yapmıyorum ama çare yok
Moorbit Benim de aynı şikayet sol kaşığımda var. Cuma günü randevum biran önce gitmek istiyorum doktora merak ediyorum. Magnezyum kullanıyorum. Progestan kullanıyorum erken doğum riski olduğu için.
Nlnmtn Moorbit ben de progestan kullanıyordum yeni bıraktım magnezyum da kramplarim da evet azalttı işe yaradı ama bu ağrı geçmiyor
Burcuaydmr Moorbit benimde cuma randevum var ölü deri gibi bişey vardı çamaşırımda dün akşam acayip korkuyorum 🥲
Moorbit Nlnmtn bana da bıraktıracak mı doktor merak ediyorum. Artık kullanması çok zor geliyor. Uzun zamandır kullanıyorum. Mantar olmasında da korkuyorum bitsin artık istiyorum
Nlnmtn Moorbit ben 24.haftamdan beri kullanıyordum bebeğin eşi öndeydi 2 hafta oldu bırakalı çok şükür sorunum kalmadı inşallah sağ salim gelir bebeğin🥰
Nlnmtn Eceninannesii aynen bana da öyle dedi ama ayağa kalkarken dönerken falan çok ağrı oluyor işte inşallah geçer
Edaanayan_ Ben 29 haftamdayım yatakta sağa sola dönerken çok ağrı hissediyorum ama bu uzun zamandır var hiç geçmedi bende şu fazlalığı var ondan olduğunu düşünüyorum idrar yollarında enfeksiyon da varmış
Nlnmtn Edaanayan_ anladım ben yeni yeni yaşıyorum enfeksiyon vs yok ama işte neden oluyor anlamadım zorlanıyorum baya