prens_prenses_annesi Kizlar 16 haftalik olduk sizde durumlar nasil nasil gdiyo hamilelik hareketleri hissediyomusunuz bu arada benim 2. Gebelik 😃
Tomucuk12 prens_prenses_annesi arada hıssedıyorum hatta bebegı bıle hossedıyorum bencee hala etken deselerde
chaos prens_prenses_annesi 15+2 benimde 2.gebelik hiç hissetmedim ilkinde 21 haftalıkken hissetmiştim 😅
Btlshnnn prens_prenses_annesi ikinci gebeliğim 16+2 olduk bende hissediyorum hafif hafif günde bir kere bazen hiç ☺️ hissetmeyince tribe giriyorum 😅 ilk gebeliğimde de bu haftalarda hissetmeye başlamıştım bakalım hayırlısıyla çok hissedeceğimiz zamanlar hemencecik gelsin 🤲🏻🤍
lcasl prens_prenses_annesi ben böyle çok hafif sanki kuş kanat çırpar ya öyle çok nadir hissediyorum 19 haftaya kadar hissetmemek normalmiş zaten
Thezgi Benimde tam 16. Haftam daha hissedemiyorum. Cinsiyeti bu hafta öğreneceğim çok heyecanlıyım. 🙌🏻💐🥰
GoncaArslan48 Benim de 16 hafta ikinci gebelik cinsyet öğrenmedik henüz bebek mi bilmiyorum bazen içerde bir kaç kıpırtı oluyor hissettiğim 🫠