Gizem1992 ayy hadi inşallah ama her ay bu belirtiler oluyor sonuç negatif o yüzden pek takmıyorum ben artık saldım yani çünkü gerçekten çok üzülüyorum sonrasında sizde kendinizi dinlemeyin dinledikçe belirti çıkıyor moral bozuyor en iyisi gecikmeyi beklemek bence