delankrn3558 30 haftalık hamileyim ve çooooook fazla şekilde kabızlık sorunu yaşıyorum bu sorunu yaşadığım ve rahatlayamadığım için de goril gibi şiş ve ağır hissediyorum kendimi. Nasıl geçirebilirim kabızlığı? Çok detaylı bi soru olduğu için özür diliyorum 🙏
Burcuu_frt delankrn3558 kayısı hoşafı yap iç canım sıvı beslen ekmeği gluten kes sebze lifli şeyler ye
Tutaste_ delankrn3558 ben iki haftadır kabızdım sabah aç karnına ılık suyla kayısı yedım 3 4 tane o gün Bi işe yaramadı bugun sabah valla affedersin tartıda kilo farkettı özür dilerim 😀 ıkı haftadır cok fena kabızdım hala oyleyim basur cıktı ama kayısı yıtcem artık aç karnına yoksa kabızlık peşimi bıkarmıycak kayısı ye aç karnına ılık suyla gün içindede yumuşak şeylerii ye
delankrn3558 Burcuu_frt Anlık rahatlamak istiyorum yani uykuya dalamıyorum sırf karnım taş gibi olduğundan
Minigiim-vebenn52 delankrn3558 içebilirsin bagırsakları çalıştırıyor hem bebeğe de yararları ama sade iç
Tutaste_ delankrn3558 müsli aldım bide marketten şu sütle olandan oda cıkardım ıkı saat sonra ama kayısı kadar değil hiç
delankrn3558 Tutaste_ Gerçekten çok zorluyo sizi hiiiiç düşünemiyorum 😂 yani yiyim sabah bakalım uyku tutmuyo zaten umarım işe yararr
ElaBadem delankrn3558 Akşam yatarken kayısı hoşafı iç Yatmadan bir saat önce magnezyumu yoğurtla karıştır iç bak bakalım yarın neler oluyor
myavocado delankrn3558 kayısı hoşafı, kuru kayısı aklıma gelen tek yöntem 🤷 bol su tüketmek ve yürüyüş de iyi gelir genel olarak