kızlar merhaba geçen ay kimyasal yaşadım beta en yüksek 19 oldu. Çok silik çizgiyle öğrenmiştim adet gününde şimdide perşembe günü test yaptım ve kıl gibi pozitif çıktı erken gebelik testiydi bide.. döngüm 26-28 günde bir olur benim adetim pek gecikmez şaşmaz diyim yani hep önceden olurum gecikmez yarın 4.gün olucak testi tekrarlamadım tekrar kimyasal olurda heveslenmek istemiyorum. ilk gebeliğimde adet günümde kırmızı pozitif görmüştüm şimdi yine silik olunca demekki değer düşük kimyasaldır diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Sağlıklıysa adet günğ yapılan direkt çift çizgi çıkmazmıydı bide erken gebelik testi yani kasette değil.