Gamzeeadnx Hamişler karnınız kaçıncı ayda belli oldu ben şimdi 13 hafta oluyorum 13 hafta bitince 3. Ay 1. Trimester bitiyor 4. Ay 2. Trimester giriyorum 🥰
Tutaste_ Gamzeeadnx göbekliydim zaten benim gözüm alışkın göbeklililğe 😀5ayda artık dedim bu bebek göbek değil diye 😀😀 23. Haftadayım 21 den sonra büyüdüğünü anladım Bı anda çıktı boyle giderse çok karnım büyüyecek benim valla yandık
br2023 Gamzeeadnx 5. Ayda direk belli oldu aniden çıktı yani ilk gebelik olduğu için sanırım şuan 29. Haftadayz daha belirgin kendmi 9 aylık gibi hissediyorum ama görenler başka konuşuyor 😐
Figenkrts Gamzeeadnx ikinci hamileliğim ve ikizlere hamileyim ondan sanırım şuna 12 +4 haftalığım küçük bir top yutmuşum gibi karnım var pantolonlarım olmuyor 😅
Gamzeeadnx Tutaste_ bende göbekliyim 2. Gebeliğim ve bunu anlayamıyorum sezeryan göbeği kaldı ilk gebeliğim de göbeğim vardı ama bu kadar değildi 5 aylık belli olmuştu ilkinde🤣
1prensannesi2312 Gamzeeadnx iç karnım dar olduğu için hemen belli etti benim 2 aylıkken belli olmaya başlamıştı yavaş yavaş 2 gebeliğimde de
dmla_ Gamzeeadnx 4 ayımda belli olmaya başladı suan 7 aylığım sanki 9 aylık hamileyim erkek bebek de karın çabuk belli ediyor
klbkvadisi Gamzeeadnx merhaba ben tam net 25-30 larda karın çıkıklığımı hissettim vede sert tekmelerni o zaman tam dedim ki hamileyim diye yanı
Gamzeeadnx yigitmom_ şimdi 13+0 olduk zaman ağır ilerliyor sanki o nu hissetmek için sabırsızlanıyorum 2. Gebelik ama ilk gebelik heyecanı var☺
yigitmom_ Gamzeeadnx Benimde 2. Gebelik. Bir oğlum var inşallah kızım olacak 😍 16. Haftanın sonlarına doğru hissetmeye başladım seninde az kalmıştır bence❤️