dün çatı muayanesi oldum biraz zor oldu kendimi kasmamaya calissam da doktorum kendimi kasdigimi söyledi. 38. Haftalıgim rahim ağzında yumuşama var sancilarin da başlamış dedi.ben hic sanci felqn hissetmiyorum. ama bebek 3500 kiloyu geçerse normal yapamasin kemigin biraz aşağıda dedi.çok cesaretim kırıldı kızlar.bebek şuan 3200 sizce zor mu olur normali denesem.