8 haftalık gebeyim. Yaklaşık 2 haftadır aralıklarla lekelenmem oluyordu. İlk hafta duphaston kullandım 2 günlük kesti sonra tekrar lekelendim. Başka bir doktor progestana geçmemi söyledi 3 gündür de progestan kullanıyorum lekelenmem bitmişti ama şimdi tekrar başladı. Kendimi yoracak hiç bir şey yapmıyorum evde full yattım ama şimdi yine başladı. Neden oluyor herhangi bir kanama alanım da yok aşırı bunaldım ve geriliyorum