Herkese merhaba bu hikayeyi yazmayı 38 haftadır bekliyorum çok şükür nasip oldu herkese de kolaylıkla nasip olsun, umarım yardımı olur birilerine ben tansiyon hastasıyım ve 37 38 gibi alınacağını söylemişti doktorum pazartesi günü giriş yapmak için hastaneye gittim ama net doğum şeklim belli değildi bayramda araya girdiği için herhangi bir planlama yapılmamıştı tansiyonum olduğu için normal doğum yapamayacagımı düşünülüyordu ama yine de denemek istediler ben de yok demedim en azından denemek istedim ki bilirsiniz araştırma hastaneleri devlet hastaneleri normal doğumdan yana sabah saat 10:00 civarı doğumhaneye giriş yaptım yanıma refakatçi falan alınmadı tektim nst çıkan sancıları 40 civarıydı ama ben çok acı hissetmiyordum normal sancılarımın artmasına bekledik saat Öğlen 2:00’ye kadar ama artmadı sonra sonra suni sancı verilmeye başladı ikiden gece 2:30’a kadar aralıklarla sancı yükselterek suni sancı verildi açıklığa bakıldı 2 3 4 5 den sonrasını acıdan hatırlamıyorum defalarca çatı muayenesi oldum 3 4 kez masaya çıktım tekrar indim Sancılarımın çok arttığında tansiyonum 15 leri buldu ve ben artık dayanamıyorum diye çığlık atarken tekrar beni masaya aldılar ama bebek gelmiyordu üzerime bastırdılar ve bunu her masaya çıktığında 2.03 kez tekrarladılar Ben o durumda bir sezeryan ihtimalini duydum bu kadar açılmayla sezeryana almak istemediler suni sancı aradıklarında squat yaptım yürüyüş yaptım NST‘den ayrıldığım zamanlarda bu sayede açılma oldu ama yine bebek gelmiyordu çünkü 38 artı sıfırdım yani bebeğimin zamanı daha vardı son kez masaya çıktığımda bastırdılar ve bana güçlü ıkınmam gerektiğini söylediler Ama ben neredeyse 24 saat boyunca aç susuz kaldığım için ne okunacak halim ne enerjim kalmıştı su bile içmeme müsaade etmemişlerdi sonuç olarak bebeğimen sonucu da doğdu ama hem içten hem dıştan dikişlerim var ve muhtemelen doğum sırasında kılmaktan dolayı hemoroid tarzı basur tarzı bir şeyim var şu an üzerine oturamıyorum hiç bebeğim doğalı 3.04 gün oldu ama hala ağrı kesicilerle duruyorum özellikle normal doğum istememiştim ama bu kadar zorlu olacağını da bilseydim kesinlikle özelde gider sezeryan yaptırırdım çünkü ben normal doğum yaptırdım ama sezeryan acısını çekiyorum şu anda tek tesellim bebeğimin sağlıklı yanımda olması geçmeyecek değil ama kolay da geçebilirdi kolay bir şey bu kadar zorlaştırmak sadece beni çok yıprattı umarım siz çok güzel şekilde çok kolaylıkla Bebeklerinizi kucağınıza alırsınız kimseyi korkutmak istemem her annenin bedeni kendine özel ben normal doğum için uygun olmadığımı yada doktorların bunu zorlaştırdığını düşünüyorum herkese iyi akşamlar.