06Pembemavi80 18 haftalık hamileyim . İki gündür tasiyon düşüklüğü yaşıyorum . Halsizlik çok var zaten . Tuzlu ayran , sarımsak aliyorum öyle olunca. Bu nasıl bı sorun oluyor yaşayanlar bilgi verirmjsiniz. ilk defa bu durumu yaşıyorum 3. Gebeliğim
Sakineoncu 06Pembemavi80 benim ilk haftadan beri var bu sorun başım ağrıyor ensem hemen tuzlu ayran içiyorum yada şekerli su doktor çok normal dedi bebege bir zarari olmazmış ama sarımsak tüketme bence tuzlu ayran iç
ellifccetin 06Pembemavi80 Maalesef bende tansiyon düşüklüğü yaşıyorum bir türlü yükselmiyor. Doktor yapılacak bir şey yok yorma kendini ayakta çok kalma tuzlu şeyler ye ve bol su iç dedi. Tuzlu ayranla dost oldum nerdeyse her gün içiyorum
Esum48 06Pembemavi80 sarimsak tansiyon dusurur canim. Ben de cok yasadim tansiyon dusuklugu kafam kazan gibi oluyordu tasiyamiyordum. Tuzlu ayran ve tuzlu kraker ye demisti doktor. Bir de her gun maden suyu ic demisti
06Pembemavi80 Sakineoncu kaçıncı haftada siniz. Bende yeni yasiyorum hiç tansiyon sorunum olmamisti. Ensemden bı sıcaklık yükseliyor başım dönüyor gibi çok halsiz hissediyorum. Tuzlu ayrana devam edeyim iki gündür içiyorum devam ediyor. Doktor vaktim var oyuzden sorayim dedim
Sakineoncu 06Pembemavi80 5.haftamda başladı suan 25.haftamdayim hala devam tuzlu ayranla kanka olduk resmen he bide tansiyon aletiyle 😂😂
06Pembemavi80 ellifccetin anladım yüksekliği daha çok riskliis ama düşüklük o kadar değilmiş biraz baktimda. Ama hiç enerjim yok ilaçları da kullandığım halde böyle olması yoruyor beni
ellifccetin 06Pembemavi80 Evet evet doktorda dedi yüksek olsa daha kötü hamilelikte düşük olmasını daha çok tercih ederiz dedi sıcaklar da tetikliyor maalesef düşmesini. Sıcaklarda çok çıkmamaya çalışın su çok için tuzlu şeyler tüketin
ellifccetin 06Pembemavi80 Evet evet doktorda dedi yüksek olsa daha kötü hamilelikte düşük olmasını daha çok tercih ederiz dedi sıcaklar da tetikliyor maalesef düşmesini. Sıcaklarda çok çıkmamaya çalışın su çok için tuzlu şeyler tüketin
Esma-12 Benim kendimi bildim bileli düşüktü. Bir iki kere de bayılmıştım doktora gittiğimde tuz tüket demişti. Suan 29 haftalık hamileyim sürekli düşüyor eşim sağolsun hemen soğuk su tutuyor başıma ve tuzlu ayran yapıyor. Düşmesi iyi hamilelikte aslında ama sıcaklar çok normal insan da bile düşüyor
Bitaneanne 06Pembemavi80 canım bende ilk gebeliğimi de düşük tansiyonla geçirdim şu an ki gebeliğimi de aynı şekilde geçiriyorum her yöntemi denedim ve deniyorum da ama bir çözüm bulamıyorum hep 8e 5 ölü gibiyim
06Pembemavi80 Cevaplarınız için teşekkür ederim. Sarımsağı az önce kötü olunca bitane al demişlerdi farketmemisim bende. Tavsiyelerinizi deneyeceğim. Hepimize sağlıklı ve kolay doğum diliyorum 🌼