5 haftalıkken gittim Beta değerim 9 binlerdeydi keseyi karından gördü 13 mm dedi. Bayramdan sonra gel dedi Ama bayramın 2. Gününden beri hiçbir şey hissetmiyorum herşey kayboldu. Karın şişliği, göğüs hassasiyeti, acıkma,susama, sık lavabo ihtiyacı vs vs hepsi gitti sanki hiç hamile olmamış gibiyim 1 haftadır. Bugün acile gittim Beta ya baktılar 58 bin olmuş kanama yoksa bir şey olmaz dedi gönderdi ultrason yokmuş. Boş gebelik mi yoksa gelişimi mi durdu ben böyleyim kafayı yicem okumadığım sayfa kalmadı 1 haftadır.