lilyum_ Hanımlar merhaba. Ben yine aynı konuyla buradayım. Reglim 15 haziranda bitti 19 hazirandaki testimin pik oldugunu söylemislerdi. Bugün uygulamaya göre yumurtlama günüm ve testim bu şekilde sizce 2 gün pik mi oldu? Yoksa 2 gün de pik degil mi?
reyhan_t lilyum_ uygulama doğruyu göstermez ki herkesin yumurtlama günü değişir. 19 Haziran yumurtalama olmuş
Elif-ada- lilyum_ Bende kullandım bu testi innovata sanırım hiç tam pik göremedim sizinde öyle tam ikiside aynı koyulukta yada t c den daha koyu çıkmamış bıraktım artık ben ya bizde sorun var yada testlerde anlayamadım birturlu🤔
lilyum_ numix 19 unda yaptığım testte de t çizgisi c kadar koyu degildi ama pik dediler diye degerlendirdik. Burada kurudugu icin aynı gibi gözüküyor ama bir saniye ilk halinin fotografı vardı onu da atayım
lilyum_ numix bu 19 hazirandaki testin ilk hali. Yakınlaştırınca t cizgisi c kadar koyu degil. O yüzden bana pik gibi gelmedi
reyhan_t lilyum_ hamilelikte de ikinci çizgi koyu çıkıyor ovulasyon testinde acaba hamile olabilir misinizz
numix lilyum_ Bazen kopkoyu olmuyor benim de böyle koyuluktaydı ☺️ pik bence ve umarım çatlamayı da değerlendirmişsindir🙏
lilyum_ numix maalesef esim görevdeydi. Sadece o günü ve öncesini degerlendirebildik. Peki simdi benim yumurtlamam reglin 10. Günü olmuş oldu. Benim beklenen adet tarihim artık 3 temmuz değil mi? Yani 3 temmuzda regl olmazsam gecikme olarak sayabilirim.
lilyum_ reyhan_t öyle bile olsa daha cok erken degil mi? Yumurtlamaya göre sayarsak daha reglime 11 gün var
reyhan_t lilyum_ testi yapmaya devam ederseniz eğer koyu çıkmaya devam ederse yüksek ihtimal gebelik vardır
lilyum_ reyhan_t o zaman öyle yapıyım zaten elimde birkaç tane kaldı onlar bitene kadar teste devam edeyim. Çokk teşekkür ediyorum 🌸✨
lilyum_ reyhan_t merhaba bugün yaptığım ovulasyon testi bu sekilde çıktı. Bana silik gibi geldi gebelik yoktur diye düşündüm. Ama yine de bir size sormak istedim
lilyum_ Elif-ada- ben daha önce farklı markadan test yaptım ve hep cok koyu çıkıyordu. Bu ay soğan kürü yaptım belki ondan bu şekilde olmuştur. Ayrıca cok da erken oldu normalde 14. Günü koyulaşırdı bu sefer 10. Gün koyulaştı
Elif-ada- lilyum_ Evet bende farklı tstler kullandım pik gördüm ama bu markada 3 ay yapmama rağmen hiç tam pik görmedim hangisi doğru onuda bilmiyorum o yüzden artık yapmama kararı aldim