R_umeysa Kızlar iki günlük denize girmeyi düşünüyoruz riskim yok ama yinede birz tereddütlü gibiyim bu haftlarda tatile giden oldumu nelere dikkat etmek gerekir
demett300 R_umeysa canım ben daha bugün döndüm 2 günlük gittim 3 saatlik yoldu denizde girdim benim bacağım ve kalçam çok ağrıyodu yürüyemez haldeydim inan çok iyi geldi
Dlnky R_umeysa yaz başladığından beri her gün giriyorum çokta iyi geliyor ödemler için falanda 35+5im bende
Laila7- Ben de bu haftasonu gittim çok güzeldi kulaç atmamaya çalıştım ama suyun içinde olmak çok iyi geldi bana da. Bir de ıslak asla kalmamaya dikkat et çıktıktan sonra hemen altını değiştirebilirsin
Arsinli Bir haftadır denizdeyim hergün okadar iyi geliyor rahatlatıyorki fırsatın varsa hemen git hiç durma 37.haftamdayım ayaklarım çok şiş denize giriyorum şişleri gidiyor ödemede çok iyi geldi. Bu sıcaklarda deniz anca kesiyor ateşimi 😂😇
Umutaren Bende giriyorum fırsat buldukça oğlum 2 yasinda çok seviyor denizi onunla birlikte bende mecbur giriyorum temiz yerlere gitmeye çalışın gidemiyosaniz tampon takabilirsiniz ıslak mayoyla kalmayın 35+1 im bende 1 aydır gidiyorum ara ara
Umutaren aleynayavz yok valla yaratmıyor kimi tampon takmak daha sıkıntı enfeksiyon riskini yükseltiyor demiş ama ben bı sıkıntı yaşamadım tamponu da ger girdiğinizde yenilerseniz daha iyi olabilir
elif475475 R_umeysa havuz hep yasak ama deniz hiç yasak olmuyor. Benim doktorum öyle demişti hatta bol bol kurbağa yüzünü yapın ki açılsın iyice. Normal doğum istiyorsanız tabi. Ben oğlumda son haftalar yaza geldiği için eylüle kadar yüzmüştüm. Doğum sonrası beni sporcu sanmıştı doktor. Halbuki yaz boyu yazlıkta yüzdüm o kadar çok basit keyifli bir spor 😅
R_umeysa elif475475 kulaç atıp yüzüyor musunuz ya da hangi pozisyonları kullanıyorsunuz tehlikeli olur diye sadece sırt üstü mü yatsam diye düşünüyorum
elif475475 R_umeysa yani bu benim ikinci hamileliğim ilkinde 30 şu haftalara gelmişti bunda daha 7. Hafta ve inanın ikisinde de kulaç da atıyorum sırt üstü de yüzüyorum Siz kendinizi hangisinde rahat hissediyorsanız öyle yapın. Benim doktorum havuza girme yeter demişti. O yüzden yüzmede sınır yok hatta doğumu kolaylaştırıcı olduğu kesin
Arsinli R_umeysa suyun içinden kısa kısa kulaç yapıyorum ben zatem sakin ve yavaşca su üstünde kalacak şekilde hareket etmek yetiyor baya rahatlatıyor
Damlaozzz R_umeysa Benim bel ve sırt ağrıma çok iyi geldi ıslak kalmayın birde öğlen saatlerinde girmemeye dikkat edin