Sumeyyeysldg canım bende aylardır yaşıyorum eylilip kalkarken oturup kalkarken ağrıdan kitlenip kaliyurdum doktoruma sordum normaldir dinlen iki yaşında kızım var kucağına alma dedi ve d vitaminin düşukmus buda kemik agrsii yapıyor bı haftadır düzenli kullanıyorum çok şükür ağrım kalmadı doktor kontrolünde d vitamini tahlili yapmasını işte doktordan eyer düşükse mutlaka takviye al ve ilk hamilelikle ikinci hamileliğimin arasında 1,5 sene var doktor bu mesafenin az olmasının da etki ettiğini söyledi