Melissahan Merhaba hamileliğinizi öğrendiğinizde Beta HCG niz kaçtı kızlar benim bugün transferimin 12 günü 76.40 Beta sizce normalmi 🥹
canvecanan Melissahan beklenen adet tarihinin üstünden 1 hafta geçmişti bilerek geç kan verdim 2515 çıkmıştı sizinkisi de gayet normal önemli olan düzenli artması ilk gebeliğimi de 129 la öğrenmiştim
Melissahan canvecanan Esum48 E_Duha elif475475 Sedef21 numix Eslem2112 Lalemmm12 iremmmy Yeniyeniden Zehrus Kızlar bugün tekrar kan verdim ve sonucum 214 olmuş doktorum gayet güzel artış olmuş dedi çok sevindim🥰
Melissahan canvecanan Vericem evet pazartesi günü yine kan vermemi söyledi doktorum inşallah artmış olur🥰
Sedef21 Melissahan benim 10. Günde 225 civarındaydı canım önemli olan artış hızı herkeste aynı oranda olmuyor ilk hamileliğim de 10. Günde 355 civarındaydı mesela
Melissahan Sedef21 Haklısın canım ama insan değerim düşükmü acaba diğe soruyor kendine ama içimi rahatlattınız gerçekten teşekkür ederim🥰
iremmmy Günü 170 çıktı canım, önemli olan iki günde bir iki katı artmasıymış ama senin de değerin kötü değil o yüzden☺️