Kizlar bugün 38 haftalk oluyorum pazartesi hastaneye gideceğim doktor tüm tahllilerimi yaptı 38 de alırım dedi acaba pazartesi gidince alırmi yoksa günmu verir devlet hastanesi birde kendi cuma günleri ameliyatlara giriyormuş bende cuma olsun dedim geç olur o kadar beklemem dedi süreç nasıl ilerliyor devlet hastanesinde